среда, 24. јун 2015.

the Balm Mary-Lou Manizer, recenzija i fotografije

 Moja ljubav prema iluminatorima (hajlajterima) aktivna je od, relativno, skoro. Ranije sam imala problematičnu kožu, te mi stavljanje dodatnog akcenta na kritične delove nije išlo nikako. A onda sam se malo opustila i zaljubila.


 theBalm je firma koja nije dostupna u Srbiji, u Hrvatskoj, odnedavno, jeste. Pored neodoljive retro, pin up, šaljive ambalaže, kvalitet proizvoda mi se dojmio izuzetno. Predstavljam vam smelu damu: Mary-Lou Manizer. 





theBalm Mary-Lou Manizer




 Iako ambalaža nije preteranog kvaliteta, sam dizajn i kutijica koji odišu retro tonom, meni su očaravajuće simpatični. Naravno, to ne bi imalo nikakvog smisla da sadržaj nije jednako dobar. Za sve vas koji želite hajlajter koji ima šamapanj-bež ton, ovo je jedan od sigurnih izbora. Iako po internetu ima dosta prikaza, nekako, nisam bila sigurna ni u jedan dok se ja nisam dočepala svog primerka. Na prikazima mi je delovao, čas više zlatan, čas više neutralan, posebno u komparaciji sa drugim theBalm iluminatorima. Konačni opis koji bih mogla dati: šampanj, sedef, bež. 

Mary-Lou


Mary-Lou


  Sama struktura me je oduševila, veoma je svilenkast i pod jagodicom i za nanošenje. Pigmentacija je đavolska! U prevodu: mora se pažljivije rukovati kada se nanosi, posebno za one koji nemaju previše iskustva sa ovakvim proizvodima, ili koji ovo izaberu kao prvi proizvod za hajlajt. Pri aplikaciji, dovoljno je sasvim malo četkicom zahvatiti proizvod, naneti i izblendati. Ipak, ako preterate, sasvim solidno se blenda, pa se može postići željeni efekat. Moj prvi susret je bio ovakav: prvo sam normalna, a onda sam jelka. 
Grubo natapkano

Malo izblendano i u hladu
 Da se razumemo: dobra pigmentacija je dobra stvar, te je samo caka naučiti rukovanje. Ja, čak, volim da stavim na jagodice prstiju i blago utapkam i doziram prstom. Zapremina mu je ogrooomna: 8.5g je sasvim dovoljno za pola života, pa kad se uzme u obzir cena, srazmera je više no  zadovoljavajuća. 


Mary-Lou




Kome bih preporučila ovakvu nijansu?


 S obzirom na to da pogađanje hajlajtera nije jednostavno, mogu reći da Mary-Lou mogu ponosno nositi svi podtonovi u različitom intenzitetu nanošenja. Ja sam dosta svetla, i sasvim lepo ga kombinujem, mada mislim da će pravi pogodak biti kada malo potamnim i blago ga nanesem.

Mary-Lou

Mary-Lou



 Nadam se da će vam tekst pomoći ukoliko se dvoumite da li da odvojite novac za ovo. Smatram da ovo jeste dobra investicija. Ja sam, uvek, kada oko nekog proizvoda ima previše buke, imam utisak da se lančano ređaju pohvale, kao da bi bila blasfemija reći obrnuto. Ali, ovaj proizvod ispunjava sva očekivanja koja imam od jednog iluminatora.

 Što se tiče kupovine, može se poručiti preko interneta sa www.feelunique.com, a nadam se da će Sephora da nas obraduje i osveži svoje rafove ovim šarenim lepotanima.







U narednom tekstu čeka vas moja rutina pranja Beauty Blender-a.
Do tada,
Provirite, lepo darivanje dobrodošlice je na blogu.

http://skinharmony.blogspot.com/2015/06/darivanje-dobrodoslice-
zavirite.html

Da li ste probale Mary-Lou?
Imate li neku preporuku?

Maja / SkinHarmony


Нема коментара:

Постави коментар