среда, 5. август 2015.

Freshka gora - Blago licu mom (krema za lice)

Ko je ušao u svet malih, domaćih kuća koje se trude da imaju što kvalitetnije sastojke koji su u dobrom odnosu sa cenom: sigurno je, makar, čuo za Freshku goru. Freshka gora je mala, fruškogorska firma kojoj, zaista, želim da raste jer zbog pristupa i truda zaslužuju svaku hvalu.

Ovo nije jedini proizvod koji sam probala, ali sada pišem o njihovoj kremi, bolje reći melemu - Blago licu mom. 


Freshka gora - Blago licu mom
Prvo bih volela da napomenem ono što me je u samom početku kupilo. Ja sam poručila, preko sajta, kremu i labelo. Na sajtu piše da je dostava simbolična. Sutradan, dobila sam poziv iz firme da me pitaju gde se tačno nalazim, ako mi nije problem da tačnije objasnim, pošto sam zavučeno. Ja objašnjavam, a onda shvatim da mene ne zove dostava, već lično čovek koji donosi, a radi u firmi. Posle nekog objašnjavanja, ja mu kažem da može doći i tu gde radim, a gde mu je bliže, da bih, u razgovoru, shvatila da on dolazi potpuno sa drugog kraja grada. Dan je bio sparan, topao, a on je išao autobusima iz Borče do Voždovca da mi donese to i, pritom, kada mi je rekao cenu - cifra bila samo za cenu proizvoda. Druga stvar: gospodin se, sa toliko kulture, smisla i iskrenog ispitivanja, trudio da mi kaže da njemu nije problem da dođe i do mene, i da ako mene remeti nešto što se nalazimo kod mog posla, da to ne dolazi u obzir itd. itd...

Izvinjavam se za ovu dužu uvertiru. Smatrala sam da je važno. Ovolika ljdskost, ma i najmanje kompanije, i ovakav altruistički pristup je mene kupio za sva vremena. Želim im da večno traju,  i da ako postanu mnogo veći, ne izgube to što su pokazali, jer to je vrednost koja zaslužuje cenu.

Pređimo na proizvod! Ova kremica je više kao melem, struktura joj je prilično masna zbog sastava, tvrda je, naizgled, i sasvim se lepo razumazuje. Dolazi u prostom, jednostavnom, plastičnom pakovanju od 50ml, što je najmanje važna stavka. Moram dodati da je naziv Blago licu mom veoma šarmatan. Na narednoj fotografiji možete videti sastav.

Osnova je hladno ceđeno suncokretovo ulje. S obzirom na to da je hladno ceđeno, ne bi trebalo da ne odgovara masnijim tipovima, ali oprez za izrazito masnu kožu. U osnovi su, takođe, med i pčelinji vosak koji kremi daju tu strukturu koju ima. Pčelinji vosak je benefitan za kožu i nalazi se u mnogim kozmetičkim proizvodima.Odličan je za gladnu kožu kojoj treba prehrana. A med je veoma povoljan za regeneraciju, umirenje kože, crvenilo, za ublažavanje nadražene i iritirane kože. Prirodni ekstrakt ruzmarina deluje umirujuće na kožu. A, eterično ulje ruzmarina (tip, pretpostavljam, verbenon/bornil-acetat koji je za kozmetičke svrhe, ima više tipova!) je dobar baš za masnu kožu.Lavanda je već postala sinonim za blagost.

Sastav kreme

Rok trajanja joj je prilično dug, što ne volim previše, ali...ima i to svoje dobre strane. Ova krema se izuzetno sporo troši, tako da je isplativost višestruka, ukoliko vam odgovara, razume se. 

Ja je koristim, isključivo, noću jer imam masniju T zonu, pa se nisam usuđivala da eksperimentišem danju. Nanosim je na vlažnu kožu, upija se, za nijansu, duže, nego što bih volela, ali pošto je noć u pitanju - nemam ništa protiv da pijuckam limunadu i pustim da ona radi svoju rabotu. Ja sam ovom kremom, zaista, zaista, prijatno iznenađena. I ne, nije mi pomutila njihova usrdnost utisak. Ujutro mi lice bude toliko mekano i fino. Zaista se osećam da sam koži dala hranu. Namažem je i na vrat i na deklote (ne redovno, priznajem). Volim i miris dok je mažem, miriše nešto kao Šaljićevi melemi, nekako je prijatna, hranljiva i miriše na zdravo.

Mislim da je za suvu i normalnu kožu idealna. Ja imam masnu T zonu, meni je idealna za noć. Jedino bih stavila oprez za potpuno masnu kožu. Reakcije su, na kraju krajeva, individualne. Ali, ukoliko ste u potrazi za hranljivom noćnom kremom, cena nije visoka da se testira. Ako vama ne odgovara, prosledite je i poklonite nekom. Smatram da vredi pokušati. 



Cena joj je, simboličnih, 370 din. Može se poručiti preko sajta njihovog: http://freshkagora.rs/ ili putem fejsbuk stranice FRESHKA GORA ili u radnjama obližnje zdrave hrane.

Sledeće na testiranju su mi sapuni i njihovi prirodni deo stikovi. 



Da li ste probali nešto od Freshke gore?

Nadam se da imate lep dan dok ovo čitate, koji god da je.

Do sledećeg pisanja...

Maja / Skin Harmony

Нема коментара:

Постави коментар