субота, 19. септембар 2015.

Burt's bees essential kit

Burt's bees je jedan od brendova čije proizvode nikako da probam, a cenovno su, relativno, pristupačni. Jedino što su kod nas nedostupni. A s obzirom na neku politiku firme što se tiče sastojaka i insistiranju na prirodnijem sastavu, želela sam da probam.

Kuma je bila u Nemačkoj, pa sam joj rekla da mi donese ovaj mali, essential kit koji bi bio pogodan za putovanja. 



Burt's bees

Filozofija firme je sledećaOur ingredients—right down to the packaging—are simple, natural, and responsible. We practice what we preach—and we hope to set the example for others to follow.
It's called The Greater Good. And it's how we're going to help change the world.
Moram da im priznam da su, poprilično, bar ovim setom, ispratili vlastitu ideju jednostavnosti, odgovornosti i prirodnog. Set dolazi u kartonskom pakovanju koje je, posve, jednostavno. Ambalaže, takođe, su sasvim jednostavne. Složićemo se da je ambalaža periferna stvar ako je kvalitet prisutan. Naravno, podrazumeva se da ambalaža na nivou praktičnosti predstavlja važnu stvar. U slučaju ovog seta - sve je pokriveno. 
Set se sastoji od 5 proizvoda koji su manje zapremine, ne računam balzam za usne, jer je on standardne neke veličine. Proizvodi su sledeći:
  • Hand salve 
  • Beeswax lip balm
  • Coconut foot cream
  • Milk and honey body lotion 
  • Soap bark and chamomile deep cleansing cream 


Uglavnom sam prikupila utiske, ali računajte da su to, i dalje, prvi utisci. Sigurna sam da bi trebalo duže koristiti za što verodostojniju sliku. Krenuću nehijerarhijskim redom. 

1) Krema za stopala od kokosa



Ova krema mi se jako dojmila. Trenutno sam završila Balea zelenu kremu, pa mi je ova fino došla na probu. Krema miriše na kokos, pepermint i ruzmarin. Kokos i pepermint su dominantni. Sama konzistencija je srednje gustine, ali ima neobičnu, gelastu strukturu. Dakle, nije kao obična krema. Što se učinka tiče - ja sam prezadovoljna! Ima onaj instant učinak i čini stopala mekšim. Što se mirisa tiče, meni je predivan! Učinak na duže staze ne bih mogla da kažem kakav ima. Ali ne vidim nijedan razlog da ne kupim, prvom prilikom, pakovanje u punoj veličini.

2) Balzam za šake 


Moram da budem iskrena - imao je plus kod mene za pakovanje: šarmantno, retro, prirodno i metalno. Šalu na stranu, ovaj balzam je na bazi pčelinjeg voska i namenjen je nezi izuzetno suve kože. Međutim, nije ni blizu masna struktura koliko sam očekivala, a radi posao dosta dobro. Ja ga koristim višestruko, za zanoktice i laktove i tu mi se pokazao sjajno. Da li bih šake negovala njime? Ne verujem, ali razlog je što već imam dobre kreme na koje sam se navikla. 

3) Balzam za usne sa pčelinjim voskom i pepermintom


Koliko god da su EOS pakovanja postala modni detalj, ja sam za ova staromodna, klasična pakovanja. Jednostavno, malo i funkcionalno. E, ovo mi se dopalo! Malo je teži na usnama, ali meni, lično, to ne smeta i ne predstavlja problem. U principu ga stavim noću. Fino hidrira i neguje. Zanimljiv je osećaj hlađenja zbog peperminta. E, sad, ovo od mene ima 10+ ocenu. Zašto? Ja imam jednu filozofiju balzama: napravljeni su da izazivaju zavisnost i kod mene većina tako funkcioniše. Usne mi ne traže balzam kada ga ne koristim. E, ovaj je jedan od retkih koji mi ne izaziva taj osećaj. Zato, nakupovaću ih sigurno! Preporuke od mene.

4) Krema za čišćenje od kamilice


Ovo mi je, možda, jedini proizvod koji mi se nije dojmio mnogo. Krema je gusta, ali to ne stavljam u kvalitativno obeležje. Kvalitativno obeležje je što mi se koža čini iritiranom kada sam probala njom da skidam. Pozitivna, ali za ovakav proizvod nevažna, strana je miris. Zaista lepo i prijatno miriše. 

5) Krema za telo: med i mleko


Ova krema namenjena je za ljude sa normalnom i suvljom kožom. Kod ovog mleka sam neutralno nastrojena. Fino je. Nije teško, nije gusto. Lepo se nanosi i upija. Prijatan je miris. I to je to. Ovo je proizvod: može da prođe, ali i ne mora. Koristiću ga ako ga dobijem na poklon, ali ga neću sama kupiti, najverovatnije (ostavljam mogućnost jer nisam do kraja potrošila, možda me i oduševi)


Da sumiram utiske: ocena je 4/5, neki su mi se dopali poprilično, kao što ste mogli da pročitate, neki manje. Mislim da vredi istražiti dublje ovu firmu, jer verujem da imaju šta da ponude. 

Proizvodi ne sadrže parabene! Cena ovog seta je 10$, odnosno, 8.5e. Pojedinačno, kada je pakovanje u punoj veličini, zavisi. Balzam za ruke je, npr, oko 9$.



Da li ste probali nešto od
Burt's Bees?

Planirate li?


* Zbog vrlo nezgodnog septembra, malo sam proredila pisanje. Nadam se da će oktobar doneti boljitak.


U narednom tekstu čekaju vas neki noviteti.

Do sledećeg pisanja...

Maja / Skin Harmony

Нема коментара:

Постави коментар