петак, 2. октобар 2015.

MAC - potrošeni proizvodi (BACK2MAC)




Silovito radim na redovnosti, pa eto me sa svežim rečima. Danas, naime, pišem o potrošenim MAC proizvodima, uz kratki osvrt na iste. O čemu se radi? Za one koji nisu upućeni u politiku firme: u MAC-u postoji ta, veoma fina, opcija i program koji se zove Back to Mac. Naime, kada sakupite 6 praznih ambalaža, odnesete ih u radnju (važi bilo gde), oni provere na licu mesta i vi zamenite za jedan karmin. Sve u svemu, win-win situacija je u pitanju. Vi njima ambalaže, koje imate, a oni vama karmin. Оva akcija se važi za pakovanja u punoj veličini samo, dakle ne mogu zameniti travel-size Fix +. Karmin košta, slagaću, oko 2500 din. Lep dar dobijete za to što ste hrčak. 








Za ovih 6 proizvoda - trebalo mi je dosta vremena da ih potrošim. Puder i korektor su mi osobito dugo trajali. Puder se baš sporo troši. Međutim, dugo su mi trajali i zato što sam kombinovala i druge stvari uz njih. 

Spisak:


  • Studio Fix Fluid, NW 20
  • Pro longwear concealer, NW 20
  • Studio finish concealer, NW 20 x2
  • Blankety, karmin
  • Creme d'nude, karmin

Studio Fix Fluid



    Studio Fix Fluid, NW 20  

    Ovo je njihov, čuveni, tečni puder. Čuven je, najviše, po pokrivnoj moći i za to sve najviše ocene. Koristim ga i dalje kao jedan od tečnih pudera (imam dva u zalihama, trajaće večno). Traje, kao što sam pomenula, jako dugo. Pomislite da će kraj - ima još! Teži je, jer mu je i tendencija visoka pokrivnost. Mogao bi da smeta osobama sa osetljivijom kožom, a čula sam da je nekim izazvvao malo akni. Meni nije, a imam prilično nezgodnu kožu.
    Ja sam uspevala da ga nosim i u redovnim kombinacijama, samo doziram količinu i bio mi je potpuno nosiv i ne mnogo težak na licu. Za ovaj puder moje sve, sve preporuke, ako ga prvo testirate na koži (kod nekog i sl.) I dalje mi je jedan od favorita.

    *NW 20 je nijansa. Ova nijansa spada u svetlije tonove. A oznaka ,,NW'' je specifična za MAC i označava, nestandardno, NOT WARM.


    Pro longwear concealer


    Pro longwear concealer, NW 20 


    Ovo mi je jedan od omiljenih MAC-ovih proizvoda, a jedan od omiljenih korektora - zasigurno. Potrošila sam već komada 3. Takođe traju dosta dugo. Prekrivaju besprekorno. Mora malo da se setuje, ali zaista korektor vredan novca. Ima prirodni do mat finiš, ali nema tendenciju da se skuplja u otvorenim delovima lica. Dolazi u staklenoj ambalaži koja je dosta čvrsta, ali ipak je potreban oprez. Ono što je meni bio problem - pumpica. Bože, koliko dinarčića iscuri kada stisnem pumpicu. Baš mi je trebalo vremena da naučim da odmerim pritisak prsta na pumpicu i položaj prsta. Mora baš pažljivo da se rukuje, jer izađe baš mnogo proizvoda. Preporuke!


    Studio finish concealer

    Studio finish concealer, NW 20

    E, ovo je teglica koja stoji dugo. Ovim korektorom nisam previše zadovoljna. On pokriva dobro, međutim, to mi ne znači previše jer se uvlači u bore, u pore i ističe ih. Kombinovala sam, tapkala, setovala - uspevala sam nekako da ga koristim. Međutim, meni nije previše legao. Na kraju sam ga koristila kao bazu za senku i za to se pokazao kao prilično dobar.

    Blankety, Creme d'nude



    Creme d'nude i Blankety, karmini

    Ovo su dva nudaća. Nažalost, na potrošenim fotografijama se ne vidi razlika u nijansama, a itekako je ima. Blankety je predivna, nosiva neutralna nijansa koja vuče na mešavinu pink i braon podtonova. U principu, ne bi trebalo da vam umrtvi izgled, posebno ako se upari sa dobrom olovkom. Kremast je i prilično dugotrajan na usnama. Devojkama sa tamnijim tenom stoji sjajno, a devojkama sa svetlijim uz olovku - takođe. Odličan karmin za svakodnevnu kombinaciju.

    Creme d'nude je, pak, druga priča. Toliko je dobro izgledao na prikazima i kada ga pogledam. On jeste zaista dobar - posebno za kombinaciju jakih i intenzivnih očiju u nekoj smokey varijanti. Međutim, za nas svetlije - nikako! Potrošila sam ga, uz muku, stavljala tamniju olovku, malo ga tapkala na sredinu usana i dimenzionirala. Baš zato što nema, gotovo nikakvog, kolorita u sebi - ima tendenciju da ispere izgled i da vas učini zaista mrtvim u licu i potpuno neprirodno. Za malo tamnije devojke - fenomenalna nude-braon (negde daleko u podtonu) nijansa.




    A kada je trebalo da izaberem ruž - Tantalove muke. Suzila sam izbor na četiri potpuno različite nijanse. U ringu su bile: Velvet Teddy (kao neutralac), Flat out fabolous (kao mat jarka boja roze), Relentessly red (koralna crveno-roze nijansa) i Rebel (jesenja boja tamnog vina i dubokih ljubičastih tonova).

    Pobednika su izabrali: jesen, šuštavo lišće, topli šalovi, kuvano vino, zeleni čaj...

    MAC - REBEL

    rebel
    Rebel

    *ova fotografija preuzeta je sa interneta




    DA LI VAM SE DOPADA MOJ IZBOR
    RUŽA?

    JESTE LI VI POTROŠILI NEŠTO OD
    MAC-ovih PROIZVODA?


    U narednom tekstu očekuje vas nešto drugačije, jedan DIY projekat.
    Nadam se da će vam se i to dopasti. 

    Do narednog pisanja...

    Maja / Skin Harmony

    2 коментара:

    1. MAC je MAC kazu :D Ali ja se prosto jos ne dam, da li je moguce da puder vredi toliko koliko kosta ili korektor?Jer bih samo za puder i korektor platila vise, za karmine npr jos ne. :) Inace super si ti :)

      ОдговориИзбриши
    2. Draga Tanja, hvala na komentaru! :) U principu, to je normalnije cene u Americi, gde im je sedište. Puder je 20ak dolara, što kad se sračuna i nije toliko strašno, i dalje je malo skuplje, ali ne toliko strašno. Nažalost, za naše tržište cene su mnogo više - ovaj puder je oko 4000, što jeste udarac za džep. Bez obzira na to što su došli kod nas, ja i dalje nabavljam u inostranstvu najveći deo stvari.

      ОдговориИзбриши