четвртак, 3. децембар 2015.

Domaća i prirodna kozmetika: All naturals - Tonik



Nakon pauze: nastavak serijala. Moram se izviniti za jednu nepravilnost u naslovima i telu teksta. Naime, stavljam interpunkcijski znak ,,crtice'' umesto ,,crte'', jer mi je u Blogger-u onemogućeno da stavim crtu. Pa da ne bih gomilala dve tačke, iskoristim crticu. Ako je nekome to važno, a meni jeste.

Stalno pravim ove pauze, pa gubim kontinuitet što mi je, zaista, krivo. Ali preveliki broj obaveza mi sužava izbor, a ne bih da se zadržim na bilo čemu samo da nečega bude, a na uštrb kvaliteta. 

U današnjem tekstu, pišem o toniku All naturals firme. Ideja onih koji stoje iza All naturals je:

Ako možete birati između prirodne kozmetike i kozmetike koja sadrži parabene, derivate nafte i ostale štetne sastojke, da li zaista treba razmišljati o izboru?


Moram priznati da se nisam mnogo dvoumila kada sam birala šta da izaberem. Iako sam imala mali peh kada sam prvi put pokušala da poručim, drugi put je bilo sve u redu. Naime, ko se interesuje (iole) za prirodnu negu, a smatra da su tonici važan korak - sigurno je naleteo, krstareći po domaćim blogovima, na ovaj tonik. Ovo je bezalkoholni tonik i to me je, automatski, nateralo da ga uzmem.

All naurals; Herbal facial toner

Tonik dolazi u staklenoj, tamnoj bočici što indikuje, na neki način, kvalitet sadržaja. Da sam dobila prirodni proizvod u plastičnoj, svetloj bočici - bila bih zabrinuta. Tonik dolazi u 100ml, što je sasvim zadovoljavajuća količina ako se tonik koristi na ispravan način.

Ako tražite ODLIČAN tonik - ovo je moj, sigurno, prvi izbor. Ja se, baš teško odlučujem da o proizvodu pišem u superlativu. Možda ste to primetili. Epiteti koje dajem moraju biti istinski zasluženi i trudim se da odmerim svaku reč, jer neko će, možda, razmatrati kupovinu nečega, a novac nije za igranje. Elem, ovaj tonik zavređuje svaki superlativni epitet. Tonik nema alkohol, to je prvi i najveći plus. Ne isušujek kožu zbog toga, pa je pogodan i za one koji imaju suvlju kožu lica, a posebno u zimskom periodu kada i onima sa normalnom kožom lice biva isušeno.



Čemu tonik, zapravo, služi?

Tonik nije, kao što ga neki koriste, skidač šminke. Tonik služi kao dopunsko čišćenje ostataka, ali to mu nije primarna namena, to ,,obavlja'' usput. Primarna namena je dublje čišćenje kože, odnosno začešljenih pora, dovođenje kože u balans i ravnozežu i održavanje tonusa kože (glatkoća i elastičnost, što se u procesu starenja gubi). 

Ovaj tonik obavlja sve pomenute poslove. Pored toga što i malo očisti, zaista mi vidljivo utiče na pore. Ne smanjuje ih magijski, ali ih drži u normali i duboko sam uverena da pravilnim korišćenjem može da utiče i na sužavanje. Tonus kože mi je, definitivno, poboljšan. Što se sastava tiče, nemam zamerki. Na donjoj fotografiji možete videti sastojke, sve je transparentno.



Visoko u sastavu se nalaze Aloja, Hamamelis i Tamarindus Indica seed gum. Poslednji sastojak ima hidratantnu ulogu i dobar je za kožu lica. Svi parfemi su iz prirodnih, esencijalnih ulja. Ne sadrži alkohol, parabene, sulfate i slične štetne sastojke.

Miris je osvežavajući, malo jači, ali prijatno jak - prava vatica razbuđivanja. Ima herbalne note i meni baš prija izjutra. Miris leži ideji firme: aromaterapijski je. Prija mi da mirišem. Možda mala zamerka sa tehničke strane: otvor je malo širi, međutim, kada se vata prisloni - nema mnogo problema. U principu, nemam zamerki, zaista.

Uz porudžbinu dobila sam tri mini uzorka što uvek smatram lepim gestom i dobrim marketinškim potezom. Može se naručiti putem sajta: http://allnaturalscosmetic.com/ Cena je 840,00 din. što je sasvim u redu za jedan tonik koji je dobrog sastava. Od skoro, nalazi se i u otvorenoj prodaji.





Da li koristite tonike?
Jeste li probali All naturals?
Imate li preporuku za njihov drugi proizvod?



Do narednog čitanja...

Maja / Skin Harmony

5 коментара:

  1. Nisam probala, ali mi se bas dopadaju pakovanja i fotografije!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Probaj, obavezno. Ne mislim da neko može da se pokaje, a ako planirš tonik da kupiš ili tek uvrstiš u negu: slobodno uzmi ovaj!

      Избриши
  2. Hvala najlepše! Puteri su mi sledeći na spisku.A tonikom sam, zaista, oduševljena. Jedan od top u cenovnom rangu, a i u višem.

    ОдговориИзбриши
  3. Zašto sam ja mislila da je ovaj tonik u spreju?
    I ja ti savetujem da probaš njihov Choco Body Butter. Bolji puter nećeš nigde naći!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa, i ja sam videla na sajtu da stoji poklopac koji izgleda kao da je sprej, ali ja sam dobila ovu verziju. Ništa, puteri su onda definitivni izbor! :)

      Избриши