уторак, 8. март 2016.

Insight / Maska za suvu kosu



Sa Insight proizvodima za kosu sam se upoznala koristeći šampon za suvu kosu. Htela sam da uzmem za oštećenu, ali sam pogrešila i uzela za suvu. Iako ima zadovoljnih, meni ovaj šampon nije bio idealan. Moja kosa je suva, talasasta ka kovrdžavoj i ne masti se brzo, a sa ovim mi se, iz nekog razloga, brže mastila. 

Reših da probam masku iz iste linije (dry hair), pa da zaključim utiske i pređem, ili ne pređem na drugu liniju.



Insight / Dry hair mask

Moram priznati da padam na ovakav dizajn pre nego na prešareni dizajn. Dizajn je jednostavan, efektan, pomalo industrial. Cela Insight kompanija nudi takve forme. Ova maska dolazi u standardnoj, okrugloj kutiji u kojoj pakovanja često stižu. Poseduje i zaštitni poklopac. Pakovanje sadrži 500ml i, rekla bih, da će biti izdašno jer nije neophodno previše proizvoda.

Ja je koristim, za sada, nakon svakog pranja u funkciji pakovanja i ne koristim balzam uz to. Držim na glavi nekoliko minuta, uglavnom kraće, ali bi moglo do 10 min -  ili umotam u kesu kao dodatno zadržavanje u vlasi i isperem.

Sama tekstura je slična većini pakovanja: gustine je srednje, beličasta i fino se raznosi kroz dlaku, nije ,,teška''.



insight, hair, dry hair, suva kosa, maska, pakovanje, nega kose



Miris je lep. Prijatan je. Miriše na salon. Ne znam kako bih preciznije opisala, ne osećam specifičnu notu već jednu svežinu i miris nakon izlaska iz kozmetičkog salona. 

Pakovanje sadrži kokosovog ulja u sebi, što je uvek dodatni plus za mene. Kako sam reagovala na ovo pakovanje? Prilično sam zadovoljna, posebno što mi šampon nije odgovarao. Kosa se lakše raščešljava, nije mnogo umršena (a sa tim imam problem), miriše bajno i bude mekša. Za sada, od pakovanja koje ima, zaista, pristojnu cenu to i očekujem. A ova maska ispunjava to, čak i više vredi. Sastav pakovanja je sledeći:


Aqua, Cetearly Alcohol, Cetrimonium Chloride, Myristyl Alcohol, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Avena Sativa (Oat) Bran Extract, Shorea Stenoptera Seed Butter, Parfum, Citric Acid, Magnesium Nitrate, Magnesium ChlorideMethylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Možda je ne bih preporučila nekome ko ima izuzetno oštećenu kosu, tj. mislim da tu ne bi dala optimalne rezultate. Za suvlju kosu, pak, kojoj je potrebna dodatna nega i dobra maska - mislim da neće biti promašaj. Mislim da ću probati i masku za oštećenu kosu, pa ću, eventualno, napraviti i uporednu recenziju.

Maska se može kupiti u Alexandru po ceni od 590,00 din. u trenutku kada pišem (06. III 2016). Alexandar možete naći na Zelenjaku ili u Ušću, u Novom Sadu, ili poručiti putem sajta. 

Insight / dry hair  mask






Imate li predlog za dobro pakovanje?

Da li ste koristili neku Insight liniju?




Do narednog čitanja...

Maja / Skin Harmony

1 коментар:

  1. Serical zelena i latte maska, Lilly balzam maslina, bezveze sam uzela malecko pakovanje za more, ali odlican balzam, jako omeksava kosu, Gliss maska iz nove kolekcije, kao ciklama boja :)

    ОдговориИзбриши